gerb

Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради

(Завантажити повну версію) ПРОТОКОЛ № 10 засідання міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва

21.12.2017 м. Запоріжжя

Питання, які розглядались та результати обговорення.

ПИТАННЯ 1. Щодо звернення профспілкового комітету ПАТ «Запоріжсталь» про заборону продажу алкогольних виробів на території, прилеглій до прохідної комбінату

По першому питанню порядку денного слухали:
Кривенко Л.О. яка повідомила про пропозицію профспілкового комітету ПАТ «Запоріжсталь» заборонити продаж алкогольних напоїв у радіусі 2 км від прохідних комбінату та надав перелік таких підприємств.
Несварливого М.О., який повідомив, що з наданого переліку лише кафе «Бриз» здійснює продаж алкогольних напоїв без ліцензії.
Сміяна В.В., приватного підприємця, який проінформував щодо перевірок, що здійснюються представниками патрульної поліції, представниками органів виконавчої влади міської ради та органами державної влади.
З обговорення питання виступили: Афанасьєв О.В., Жаботинський Р.Л. Еделев В.Г.
За результатами обговорення вирішили:
Рекомендувати Афанасьєву О.В. розглянути звернення профспілкового комітету ПАТ «Запоріжсталь» на засіданні постійної комісії міської ради з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі, послуг та захисту прав споживачів представника за участю ГУНП та департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради.
Термін: січень 2018

ПИТАННЯ 2. Щодо проблемних питань при погодженні розміщення засобів дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг з Головним управління національної поліції в Запорізькій області (далі – ГУНП).

По другому питанню порядку денного слухали:
Піпенка М.В., який повідомив щодо наявних суперечностей між районним адміністраціями міської ради та ГУНП при погодженні розміщення засобів дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг.
Тилікову Н.М., приватного підприємця, яка повідомила, що ГУНП не погоджує розміщення об’єктів керуючись тим, що зазначена послуга є платною.
Бовкун П.О. запропонував виключити ГУНП з процесу погодження проектів.
З обговорення питання виступив Яковенко Л.О.
За результатами обговорення вирішили:
Жукову В.П. спільно з представниками районних адміністрацій міської ради, Головного управління національної поліції в Запорізькій області та директором департаменту правого забезпечення міської ради Зломиногою В.М. на засіданні постійної комісії міської ради з питань регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі, послуг та захисту прав споживачів вивчити проблему та запропонувати шляхи вирішення.
Термін: січень 2018

ПИТАННЯ 3. Щодо збільшення розміру плати за опалення для підприємців у листопаді 2017 р. після запровадження нового порядку розподілу.

По третьому питанню порядку денного слухали:
Суліму С.І., яка повідомила, що відповідно до ст.10 Закону України від 22.06.2017 №2119-8 затверджено методику розподілу плати за теплопостачання пропорційно до площі приміщень, якщо інший порядок не затверджено зібранням мешканців. У зв’язку з зазначеним зросла вартість плати за опалення для підприємців у листопаді 2017 року. Рішенням виконкому міської ради від 11.08.2017 №428 затверджені норми споживання теплової енергії на 1 кв.м. та Порядок розподілу обсягів теплової енергії між житловими та нежитловими приміщеннями.
Бовкун П.О. зауважив що запроваджений розподіл теплової енергії привів до зростання навантаження на підприємців, яке привело до різкого збільшення плати за опалення та неправомочності збільшення плати без укладення нового договору між концерном «МТМ» та підприємцями.
З обговорення питання виступив Яковенко Л.О.
За результатами обговорення вирішили:
3.1. Доручити Яковенку Л.О. вивчити питання збільшення плати за опалення та уповноважити його представляти інтереси координаційної ради при отриманні документів та інформації в концерні «МТМ» та інших організаціях.
3.2. За результатами вивчення підготувати проект відповідного звернення до органів виконавчої влади.
3.3. Рекомендувати директору департаменту правого забезпечення міської ради Зломинозі В.М. надати юридичну допомогу Яковенку Л.О. у підготовці звернення.
3.4. Жукову В.П. взяти на контроль підготовку звернення.
3.5. Після вивчення питання за необхідності провести позачергове засідання міської координаційної ради.

ПИТАННЯ 4. Щодо порядку здійснення інспекторами праці у Запорізькій області державного контролю за своєчасною оплатою праці, дотриманням мінімальних гарантій в оплаті праці, оформленням трудових відносин та накладення штрафів за порушення законодавства.

По четвертому питанню порядку денного слухали:
Полякову І.Б., яка проінформувала щодо повноважень ГУ Держпраці в Запорізькій області при здійсненні державного нагляду за дотриманням законодавства про працю, порядку здійснення інспекційних відвідувань, розмірів штрафів та порядку оскарження приписів та штрафів.
Мунтянов О.С. запропонував розмістити на сайті статистичну інформацію щодо санкцій, застосованих до підприємців.
Жаботинський Р.Л. запропонував організувати співпрацю між міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва та ГУ Держпраці в Запорізькій області шляхом укладання меморандуму.
Кривенко Л.О. запропонувала провести навчання для підприємців щодо законодавства про працю або розмістити відповідну інформацію на сайті.
З обговорення питання виступили: Горбатов А.Ф., Тилікова Н.М., Кривенко Л.О.
За результатами обговорення вирішили:
4.1. Взяти інформацію до відома.
4.2. Запропонувати ГУ Держпраці в Запорізькій області укласти меморандум з міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва.
4.3. Жаботинському Р.Л. підготувати проект Меморандуму.
4.4. Запропонувати ГУ Держпраці в Запорізькій області та департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради організувати семінар для підприємців з питання дотримання законодавства про працю.
(Голосували: ЗА – 10 ПРОТИ – 0, УТРИМАЛИСЬ – 5, рішення прийнято.)

Після розгляду питань відповідно до порядку денного Жуков В.П. проінформував щодо виконання протокольних доручень попереднього засідання ради.