gerb

Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради

(Завантажити повну версію)Протокол  № 6 засідання міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва

17.05.2018 м. Запоріжжя

Питання, які розглядались та результати обговорення.

 

 

ПИТАННЯ 1 Щодо виконання протокольних доручень.

По першому питанню порядку денного слухали: Жукова В.П, який проінформував щодо стану виконання протокольних доручень, наданих на попередніх засіданнях ради.

За результатами обговорення вирішили: Взяти інформацію до відома.
(Голосували: ЗА – 14, ПРОТИ – 0, УТРИМАЛИСЬ – 0, рішення прийнято.)

ПИТАННЯ 2 . Щодо проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог до суб’єктів господарювання щодо приймання електронних платіжних засобів в оплату за продані ними товари (надані послуги).

По другому питанню порядку денного слухали: Кравчуна О.С. з інформацією щодо оприлюднення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог до суб’єктів господарювання щодо приймання електронних платіжних засобів в оплату за продані ними товари.Погрібняка М.А., який зазначив, що Проект не погоджений Державною регуляторної службою України (ДРСУ) та висловив думку щодо неактуальності його обговорення на теперішній час.
З обговорення питання виступили: Кривенко Л.О., Бовкун П.М., Горбатов А.Ф.

За результатами обговорення вирішили:

2.1. Вважати обговорення Проекту в поточній редакції неактуальним.
2.2. Рекомендувати міському голові направити подяку голові ДРС України щодо принципової позиції у зв’язку з відмовою погодження Проекту, який підготовлений з порушенням принципів державної регуляторної політики.
2.3. Повернутись до розгляду питання після опублікування доопрацьованого Проекту.
2.4. Рекомендувати департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради:
2.4.1. направити звернення до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з проханням врахувати під час доопрацювання Проекту зауваження, надані ЗОСППР «Потенціал».
2.4.2. відслідковувати стан доопрацювання Проекту.
(Голосували: ЗА – 12, ПРОТИ – 0, УТРИМАЛИСЬ – 2, рішення прийнято.)

ПИТАННЯ 3 Різне.

По питанню 3.1. порядку денного слухали:
Кривенко Л.О. щодо необхідності невідкладного вирішення питання погодження розміщення об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі з правоохоронними органами.
З обговорення питання слухали: Погрібняка М.А., Бовкуна П.М., Жукова В.П., Яковенка Л.О., Афанасьєва О.В.
За результатами обговорення вирішили:
Рекомендувати голові робочої групи з підготовки проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 25.08.2016 №52 «Про затвердження Положень, що регулюють правовідносини функціонування тимчасових споруд» прискорити розгляд пропозицій щодо внесення змін та доповнень до нього.
(Голосували: ЗА – 14, ПРОТИ – 0, УТРИМАЛИСЬ – 0, рішення прийнято.)

По питанню 3.2. порядку денного слухали:
Погрібняка М.А., який проінформував щодо стану судового оскарження рішення міської ради від 25.10.2017 №58 «Про обмеження на території м. Запоріжжя роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (крім безалкогольного)».
З обговорення питання виступили: Кривенко Л.О., Горбатов А.Ф.
За результатами обговорення вирішили:
Взяти інформацію до відома.
(Голосували: ЗА – 14, ПРОТИ – 0, УТРИМАЛИСЬ – 0, рішення прийнято.)