gerb

Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради

Моніторинг якості надання адміністративних послуг за 2017 рік

 

 Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за 2017р.

Відвідувачі філій Центру надання адміністративних послуг (надалі -ЦНАП) у м.Запоріжжі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» та через інформаційний термінал за допомогою штрих коду зазначеному в талоні.

Загалом протягом 2017 року у голосуванні взяло участь 11098 відвідувачів філій ЦНАП м.Запоріжжя, що склало 18,2% від загальної кількості прийнятих документів за рік (61164).

Позитивно оцінило якість обслуговування та надання адміністративних послуг 10863 відвідувача, що становить 97,8 %, негативно – 235 відвідувачів, що становить 2,2%.

В цілому, відвідувачі філій ЦНАП м.Запоріжжя залишилися задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.

Інформуємо, що на офіційному сайті ЦНАП м.Запоріжжя (cnapzmr.gov.ua) через сервіс «Опитування» також можливо оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг.

Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.