gerb

Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради

Звіти про роботу

 

Інформація департаменту про роботу у 2017 році

Інформація
департаменту надання адміністративних послуг та розвитку
підприємництва про роботу у 2017 році

Надання адміністративних послуг та розширення філій
Центру надання адміністративних послуг

На території міста Запоріжжя у 2017 році функціонувало 5-ть філій Центру надання адміністративних послуг (надалі — філії Центру) в таких районах, а саме: у Олександрівському (вул. Українська, 50), Вознесенівському (бул. Центральний, 27), Комунарському (вул. Чумаченко, 32), Дніпровському (вул. Кияшко, 22) та Заводському (вул. Лізи Чайкіної, 32).
Створені у місті філії Центру відповідають сучасним вимогам, мають зручні зали для очікування та операційні зали, обладнанні системами відео фіксації, електронними чергами, які передбачають можливість попереднього запису і таким чином забезпечують відкритість та прозорість при наданні адміністративних послуг.
Прийом відвідувачів здійснюється без перерви на обід та один день (вівторок) на тиждень до 20-00. Крім того Філія Центру у Вознесенівському районі (бул. Центральний, 27), яка є центральною філією, здійснює прийом відвідувачів у вихідний день – суботу.
Приміщення, в яких вони розташовані, дають змогу отримувати адміністративні послуги людям з обмеженим можливостями.
Функціонує сайт Центру, де розміщена вся інформація, необхідна для отримання адміністративних послуг. На сайті Центру запроваджена відкрита електронна система опрацювання всіх поданих заяв.
Перелік адміністративних послуг, що надаються через філії Центру, визначений рішенням Запорізької міської ради від 22.11.2017 № 36 і включає 136 послуг 22 адміністративних органів.
Протягом 2017 року кількість адміністративних послуг що надаються через філії Центру збільшилась з 77 до 136, відповідно кількість відвідувачів зросла з 24 662 до 61 164.
Розпочата робота по створенню ще однієї 6-ї філії Центру в Шевченківському районі по пр. Моторобудівників, 34, для цього із міського бюджету передбачені, відповідно до міської цільової Програми на 2017 рік, кошти в розмірі – 4009,687 тис. грн., із них: на будівельно-монтажні роботи разом з проектом, замовником яких є КП «Управління капітального будівництва», виділено 2968,378 тис. грн., освоєно — 2798,730 тис. грн.
Для придбання обладнання, у тому числі меблів, комп’ютерів, оргтехніки та іншого, закупівлю яких здійснює департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва (надалі — Департамент), виділено 1041,309 тис. грн. Обладнання для Шевченківської філії придбано повністю, загальна сума витрат склала 865,995 тис. грн.

Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва

 

Рішенням Запорізької міської ради від 21.12.2016 № 35 затверджена Міська цільова програма фінансування деяких заходів щодо сприяння розвитку малого та середнього підприємництва у місті Запоріжжі на 2017 рік.
Мета Програми — спрямування дій органів місцевого самоврядування, суб’єктів малого підприємництва, громадських об’єднань підприємців, а також установ ринкової інфраструктури для концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших місцевих ресурсів, виробничого та наукового потенціалу, ресурсів суб’єктів господарювання на створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва, формування та впровадження ефективної державно-громадської системи його обслуговування, підтримки і захисту.
Обсяг коштів загального фонду бюджету міста на фінансування заходів програми у 2017 році склав 680,000 тис. грн.
Для проведення інформаційно — консультаційних семінарів, тренінгів, навчальних програм з питань проектного менеджменту, податкового та бухгалтерського обліку, співпраці з контролюючими і правоохоронними органами та дистанційної освіти суб’єктів малого підприємництва з використанням сучасних web–технологій виділено і використано 20,000 тис. грн.
Протягом року проведено 6 семінарів (з яких профінансовано – 4), в яких безкоштовно взяли участь більше 500 підприємців та бажаючих відкрити власну справу.
Для організації випуску на телеканалі «Z» спеціалізованої програми для підприємців «Діло» було виділено і використано 84,000 тис. грн. Підготовлено 20 випусків програми.
Для реалізації конкурсу бізнес-проектів в рамках розвитку молодіжного підприємництва виділено і використано 34,000 тис. грн.
Усього на конкурс надійшло 40 заявок від молоді, з яких до участі у конкурсі було допущено 25. Для учасників конкурсу були організовані безкоштовні навчання, на яких вони отримали професійні консультації від бізнес — тренерів щодо складення та захисту бізнес-планів.
Проекти конкурсантів оцінювала експертна комісія у складі представників міської влади, бізнесу, навчальних закладів. До участі у захисті було допущено 10 учасників, з яких експертною комісією було відібрано 3 найкращі роботи та визначено переможця.
Переможці отримали грошові премії у сумі 10,000 тис. грн., 7,000 тис. грн. та 5,000 тис. грн. за 1, 2 та 3 місце відповідно.
Для проведення міжрегіональної універсальної виставки «Малий та середній бізнес-2017. Біржа субконтрактингу та аутсорсингу» виділено і використано 95,000 тис.грн.
Виставка відбулася в рамках проведення Міжнародного форуму інтеграції та кооперації «InCoForum».
У форумі взяли участь представники близько 50 країн світу.
Загалом виставку «Малий та середній бізнес — 2017. Біржа субконтрактингу та аутсорсингу» відвідало близько 3 тис. осіб.
Для проведення IT-форуму – 2017 було виділено 380,0 тис. грн., використано 379,81 тис. грн.
Основними тематичними розділами форуму були: маркетинг, веб — розробка, веб-дизайн, мобільна розробка, тестування програмного забезпечення та бізнес — процеси.
На форумі своїм досвідом поділилися 46 спікерів.
Студентам, вчителям та учням вищих та загальноосвітніх навчальних закладів безкоштовно було надано 1600 квитків для участі у форумі. Усього форум відвідало 3016 осіб.
Для проведення конкурсу «Кубок міста на найкращий стартап» виділено і використано 67,000 тис. грн.
Конкурс «Кубок міста на найкращий стартап» проведено в рамках ІТ- форуму. На конкурс надійшло 20 заявок, з яких експерти відібрали 10 найкращих бізнес-проектів, спрямованих на розвиток інформаційних технологій, фінансово-технологічної сфери та інтернету речей.
Рішенням міської ради від 30.08.2017 №45 затверджена «Програма розвитку малого та середнього підприємництва в місті Запоріжжі на 2017-2021 роки».
Програма розроблена за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст», який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади.
Програма МСП складається з 5 розділів.
У 1-му розділі викладено бачення розвитку МСП в м. Запоріжжі.
У 2-му — проаналізовано стан та динаміку розвитку МСП в місті, стан бізнес-клімату та бізнес-інфраструктури через призму принципів Акту з питань малого бізнесу для Європи.
В 3-му розділі виписано стратегічні та операційні цілі розвитку МСП у м. Запоріжжі. Кожна операційна ціль містить проекти та заходи. Програмою визначено 3 стратегічні цілі розвитку МСП, а саме: поліпшення бізнес-клімату в місті, посилення спроможності посадовців органів міської ради та представників МСП розвивати підприємництво, посилення конкурентоспроможності МСП.
4-й розділ містить План дій з зазначенням конкретних проектів та заходів.
У 5-му розділі визначено питання координації та моніторингу виконання Програми.

Організація роботи координаційної ради з питань розвитку підприємництва

 

Протягом 2017 року проведено 10 засідань міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва, одне з яких — виїзне, на яких розглянуті 18 питань, серед яких питання щодо:
— визначення переліку вимог до підприємців міста з благоустрою прилеглої до об’єктів території;
— результатів опрацювання проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України»;
— створення індустріальних парків на території міста з метою надання сприятливих умов для розвитку підприємництва;
— презентації проекту Програми розвитку малого та середнього підприємництва на 2017-2021 рр.;
— підсумків дослідження рівня організаційного забезпечення формування та реалізації регуляторної політики Запорізькою обласною та міськими радами міст обласного значення Запорізької області;
— аналізу ситуації на речових ринках міста і причин закриття суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють свою діяльність на ринках;
— розгляду проектів регуляторних актів;
— проблем суб’єктів підприємницької діяльності у взаємовідносинах з підприємствами-монополістами при підключенні до існуючих мереж і комунікацій;
— діяльності коворкінгу «Едісон спейс»;
— розробки програми компенсації відсоткових ставок для суб’єктів малого та середнього підприємництва та інші.

Проведення Покровського ярмарку
з нагоди святкування Дня міста

 

З міського бюджету на проведення Покровського ярмарку з нагоди святкування Дня міста у 2017 році рішенням міської ради від 21.12.2016 № 8 (зі змінами) передбачено виділення коштів у розмірі 1590,996 тис. грн., в тому числі на організацію проведення ярмарку по департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради – 654,301 тис. грн. та на прибирання та забезпечення джерелами електроживлення 936,695 тис. грн. по департаменту інфраструктури та благоустрою міської ради.
Напрямки використання коштів передбачених для проведення ярмарку:
— забезпечення проживання в готелях іногородніх учасників ярмарку 39,852 тис. грн.;
— компенсація пального, витраченого іногородніми суб’єктами господарської діяльності для забезпечення участі в проведенні ярмарку – 430,999 тис. грн.;
— виготовлення перепусток для забезпечення безперешкодного в’їзду автотранспорту на територію ярмарку – 0,450 тис. грн.
— послуги з організації заходу щодо безкоштовного частування на Покровському ярмарку – 183,000 тис. грн.
У ярмарку взяли участь всі 7 районів міста Запоріжжя, міста Бердянськ, Токмак, Енергодар, Мелітополь та 18 районів Запорізької області, підприємства інших міст України, представники Спілки споживчих товариств Запорізької області, підприємства кооперації, підприємства торгові міста, в тому числі товаровиробники: Мелітопольський, Бердянський м’ясокомбінати, Мелітопольська і Бердянська трикотажні фабрики, Мелітопольське та Пологівське лісомисливські господарства, ПрАТ «Айс-Запоріжжя», ТМ «Запорізький самовар» та інші.
На ярмарок прибуло 138 машин сільгоспвиробників з овочами, м’ясом, зерном і іншими продуктами харчування.
Загалом ціни на сільськогосподарську продукцію на ярмарку були нижчими за ринкові на 15-20%.
Під час ярмарку було здійснено приготування і безкоштовне частування мешканців та гостей міста 4024 порціями голубців з пампушками. Приготування голубців зафіксовано представником Національного Реєстру рекордів України як національний рекорд.
Всього у Покровському ярмарку прийняло участь понад 2 тисяч учасників. Ярмарок відвідало близько 100 тис. жителів та гостей міста.
В рамках проведення Покровського ярмарку відбувся фестиваль «вуличної їжі», турнір боїв «лава на лаву» на кубок князя Святослава Хороброго, при цьому було приготовлено 720 порцій козацького кулішу.

Торгівельне обслуговування масових заходів

 

У 2017 року Департаментом спільно з районними адміністраціями міської ради організовано проведення торгівельне обслуговування, в тому числі безкоштовне частування учасників таких масових заходів, як Новорічні та Різдвяні свята, Водохреща, Масляна, Великдень та поминальні дні, 1-е Травня (суботник), День пам’яті та примирення, День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, День пам’яті загиблих у мирний час, «Козацька Тризна» на козацькому колі, Покрова на Хортиці.

Регуляторна діяльність

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів міської ради на 2017 рік затверджений рішенням міської ради від 30.11.2016 № 97. Протягом року до зазначеного плану діяльності за ініціативи розробників регуляторних актів виконавчих органів міської ради вносились зміни і доповнення. Загалом планом підготовки регуляторних актів було передбачено підготовку 15 проектів регуляторних актів з яких було виключено 11 проектів регуляторних актів, 1 прийнято, по 3 проекти регуляторних актів ведеться робота.
Рішенням міської ради від 22.11.2017 № 32 затверджено План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік» після внесення змін рішенням міської ради від 20.12.2017 до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік включено 7 проектів регуляторних актів.
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів виконавчого комітету на 2017 рік затверджено рішенням виконавчого комітету міської ради від 25.11.2016 № 694. Протягом року до зазначеного плану діяльності за ініціативи розробників регуляторних актів виконавчих органів міської ради вносились зміни і доповнення. Загалом планом підготовки регуляторних актів було передбачено підготовку 5 проектів регуляторних актів, з яких 3 прийнято, по 2 проектах регуляторних актів ведеться робота.
Департаментом, враховуючи пропозиції суб’єктів малого та середнього підприємництва, на своєму сайті daprpzp.gov.ua в розділі «Регуляторна політика», підготовлені та розміщені тексти діючих регуляторних актів зі змінами і доповненнями, запроваджена можливість їх пошуку по розробниках та подання зауважень до проектів регуляторних актів в електронному вигляді.
Рішенням виконавчого комітету міської ради від 17.11.2017 № 706 затверджено «План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік» до якого включено 1 проект рішення виконавчого комітету міської ради.
Протягом року здійснено 6 відстежень результативності регуляторних актів, а саме: 3 базових, 2 повторних та 1 періодичне.
На кінець року до реєстру регуляторних актів включено 51 регуляторний акт, а саме: рішень міської ради – 36; рішень виконавчого комітету – 14; розпорядження міського голови – 1.

Ліквідація комунальних підприємств

 

25.08.2016 міською радою було прийнято рішення № 56 «Про припинення діяльності КП «Мрія» шляхом ліквідації».
Для забезпечення проведення розрахунків з працівниками КП «Мрія», сплати до цільових фондів та погашення кредиторської заборгованості підприємства рішенням міської ради від 25.08.2016 № 40 (зі змінами, внесеними рішенням міської ради від 30.11.2016 № 77) з міського бюджету підприємству була надана фінансова підтримка в сумі 261,554 тис. грн.
Ліквідаційною комісією здійснено усі заходи з припинення КП «Мрія» і 21.06.2017 проведено реєстраційні дії з припинення юридичної особи.
29.03.2017 міською радою було прийнято рішення № 71 «Про припинення КПГХ «Візит» шляхом його приєднання до КП «Запоріжринок».
Комісією з припинення здійснені заходи з припинення діяльності підприємства. Затверджено план реорганізації підприємства, рішенням міської ради від 30.08.2017 № 69 затверджено передавальний акт балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів КПГХ «Візит» до правонаступника — КП «Запоріжринок».
Процедура припинення КПГХ «Візит» шляхом приєднання до КП «Запоріжринок» триває.
30.11.2016 міською радою було прийнято рішення № 96 «Про припинення діяльності КП «Преса» шляхом ліквідації».
Для забезпечення здійснення розрахунків з працівниками підприємства, сплати податків та зборів відповідно до вимог чинного законодавства, сплати за комунальні послуги та виплати кредиторської заборгованості рішенням міської ради від 21.12.16 № 38 (зі змінами) підприємству з міського бюджету було надано фінансову допомогу у сумі 2154,041 тис грн.
Зазначені кошти освоєно у повному обсязі та спрямовано на:
— погашення заборгованості із заробітної плати перед працівниками КП «Преса» та здійснення відповідних сплат до цільових фондів – 552,986 тис. грн.;
— проведення остаточних розрахунків з надавачами товарів, послуг, матеріалів (враховуючи погашення кредиторської заборгованості) — 1249,817 тис. грн.;
— сплату нарахованих податків та зборів (за оренду земельної ділянки, податок на додану вартість за листопад – грудень 2016, штрафні санкції за невчасну сплату частки прибутку за 1 півріччя 2016 р. та пеню) – 41,780 тис. грн.;
— супроводження ліквідаційної процедури (витрати на надання правової допомоги під час розгляду судових справ, погашення судових витрат, сплату за бухгалтерські, архівні, комунальні послуги та спожиті енергоносії, послуги зв’язку тощо) – 309,458 тис. грн.
Ліквідація КП «Преса» триває.

Забезпечення доступу громадян до публічної інформації
та звернення громадян

 

На протязі 2017 року до Департаменту надійшли 16 інформаційних запитів, з них: 7 запитів — від фізичних осіб, 3 запити — від юридичних осіб та 6 запитів — від об’єднань громадян.
Безпосередньо від громадян надійшло 159 звернень, з них 12 електронних петицій, що на 40% більше у порівнянні з 2016 роком.
За характером питань, що порушувались громадянами у своїх зверненнях, 7 (4%) стосувались підвищення цін на продукти харчування, 25 (16%) пов’язані з роботою підприємств громадського харчування, 43 (27%) торгівлі, 16 (10%) роботи ринків, 41 (26%) надання послуг, інші –27 (17%).
Із загальної кількості звернень 6 % (9) колективні звернення.
Інформаційні запити та звернення громадян опрацьовані і в межах повноважень Департаменту надані відповіді.
У 2017 році кількість зареєстрованої кореспонденції, що надійшла до Департаменту склала 2050, а кількість вихідної відповідно 1979.

Мобілізаційна робота

 

На базі Департаменту рішенням виконавчого комітету міської ради від 19.12.2016 № 797/1 створено територіальну спеціалізовану службу торгівлі та харчування цивільного захисту місцевого рівня на випадок виникнення надзвичайних ситуацій та особливого періоду.
Для забезпечення роботи служби щоквартально узагальнюється і коригується дислокація об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, підприємств оптової торгівлі (складів) та побутового обслуговування, розташованих на території м. Запоріжжя.
Крім того готуються і укладаються договори щодо організації забезпечення продуктами харчування та товарами першої необхідності особового складу сил цивільного захисту та постраждалих.
У 2017 році підготовлено і укладено 67 таких договорів.

Директор департаменту
надання адміністративних
послуг та розвитку підприємництва                                                                                                                                                                                                                                                 В.П.Жуков

Звіт щодо виконання департаментом міських цільових програм за 2017 рік

ЗВІТ
щодо виконання міських цільових програм департаментом надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва
Запорізької міської ради за 2017 рік

Програма створення філій Центру надання
адміністративних послуг у м. Запоріжжі

 

Міська цільова Програма створення філій Центру надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі затверджена рішенням міської ради від 25.03.2015 № 27 (зі змінами та доповненнями), (надалі – Програма).
Мета Програми – впровадження у повній мірі принципу організаційної єдності («єдиного вікна») при наданні адміністративних послуг фізичним та юридичним особам, забезпечення, відповідно до вимог Закону України «Про надання адміністративних послуг», спрощення доступу, прозорості, відкритості і зрозумілості дій при їх наданні, зменшення організаційних, часових та фінансових витрат відвідувачів при отриманні адміністративних послуг.
Програмою передбачалося створення у місті чотирьох філій Центру надання адміністративних послуг (надалі філії Центру), а саме: у Заводському, Дніпровському, Комунарському та Вознесенівському районах.
Основні роботи з реконструкції приміщень під розміщення філій Центру та їх оснащення комп’ютерною та оргтехнікою, меблями та іншим обладнанням були завершені у четвертому кварталі 2016 року.
У зв’язку з корегуванням проектно-кошторисної документації пов’язаним з необхідністю виконання додаткових робіт, непередбачених проектами реконструкцій філій Центру та проведенням її експертизи, станом на 01.01.2017 будівельно-монтажні роботи були профінансовані на 73% від їх загального обсягу.
З зазначених підстав дія Програми була подовжена на 2017 рік і Запорізькою міською радою виділено 608,400 тис. грн. на завершення фінансування робіт, які були використані в повному обсязі.
Результатом виконання Програми є:
— завершення фінансування робіт, необхідних для створення чотирьох філій Центру;
— збільшення кількості видів адміністративних послуг, що надаються через філії Центру з 77 до 136;
— спрощено доступ та значно покращено зручність отримання адміністративних послуг фізичними і юридичними особами Заводського, Дніпровського, Комунарського та Вознесенівського районів міста.

Програма розширення мережі філій Центру надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі

 

Міська цільова Програма розширення мережі філій Центру надання адміністративних послуг у м. Запоріжжі, затверджена рішенням Запорізької міської ради від 26.10.2016 № 39 (надалі – Програма).
Мета Програми — розширення мережі філій Центру надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі для забезпечення зручності, територіальної доступності, покращення якості отримання адміністративних послуг фізичними та юридичними особами усіх районів міста.
Програмою передбачено створення трьох філій Центру, а саме: у Південному мікрорайоні Комунарського району міста по вул. Новокузнецька/ вул. Автозаводська, 1/12, у Хортицькому районі по вул. Світла, 2 / пр. Інженера Преображенського, 1, у Шевченківському районі по пр. Моторобудівників, 34.
Створення філій Центру в Південному мікрорайоні Комунарського району міста по вул. Новокузнецька / вул. Автозаводська, 1/12 зупинено.
Загальна кошторисна вартість витрат на створення філії Центру в Хортицькому районі по вул. Світла, 2 / пр. Інженера Преображенського, 1 склала 8553,864 тис. грн., філії Центру в Шевченківському районі по пр. Моторобудівників, 34 – 5213,228 тис. грн.
Для реалізацій завдань, передбачених Програмою на 2017 рік із бюджету розвитку міста було виділено 4009,687 тис. грн. для створення філій Центру в Шевченківському районі по пр. Моторобудівників, 34 в тому числі на будівельно-монтажні роботи 2968,378 тис. грн., на придбання комп’ютерної та оргтехніки, меблів та іншого обладнання 1041,309 тис. грн.
Із передбачених Програмою на будівельно-монтажні роботи по філії Центру в Шевченківському районі по пр. Моторобудівників, 34, фактично профінансовано 2798,730 тис. грн. або 94,3%. Для придбання комп’ютерної та оргтехніки, меблів та іншого обладнання використано 865,995 тис. грн., економія за рахунок проведення тендерних закупівель склала 175,314 тис. грн.
На створення філії центру в Хортицькому районі по вул. Світла, 2 / пр. Преображенського, 1 на 2017 рік Програмою було передбачено виділення 142,862 тис. грн. Використано на розробку проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи 135,465 тис. грн. або 94,8%.
Результатом виконання Програми у 2017 році є:
— виконання будівельно – монтажних робіт, необхідних для створення філії Центру в Шевченківському районі;
— придбання комп’ютерної та оргтехніки, меблів та іншого обладнання для філії Центру в Шевченківському районі;
— виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції приміщень філії Центру в Хортицькому районі.
Програма фінансування деяких заходів щодо сприяння розвитку малого та середнього підприємництва у місті Запоріжжі на 2017 рік
Міська цільова Програма фінансування деяких заходів щодо сприяння розвитку малого та середнього підприємництва на 2017 рік затверджена рішенням міської ради від 21.12.2016 № 35 (надалі – Програма).
Мета Програми — спрямування дій виконавчих органів міської ради, суб’єктів малого підприємництва, громадських об’єднань підприємців, а також установ ринкової інфраструктури для концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших місцевих ресурсів, виробничого та наукового потенціалу, ресурсів суб’єктів господарювання на створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва, формування та впровадження ефективної державно-громадської системи його обслуговування, підтримки і захисту.
Обсяг коштів загального фонду бюджету міста на фінансування заходів Програми у 2017 році склав 680,000 тис. грн.
Протягом року профінансовано 679,810 тис. грн., у тому числі на:
— проведення інформаційно-консультаційних семінарів та тренінгів,– 20,000 тис. грн.;
— підготовку випусків спеціалізованої телепередачі «Діло» на телеканалі «Z» — 84,000 тис. грн.;
— організацію конкурсу бізнес-проектів в рамках розвитку молодіжного підприємництва – 34,000 тис. грн.;
— проведення міжрегіональної універсальної виставки «Малий та середній бізнес-2017. Біржа субконтрактингу та аутсорсингу» — 95,000 тис. грн.;
— проведення IT-Форуму – 379,810 тис. грн.;
— проведення конкурсу «Кубок міста на найкращий стартап» — 67,000 тис. грн.
Результатами виконання Програми є:
— проведення 4 семінарів з питань проектного менеджменту, податкового та бухгалтерського обліку, співпраці з контролюючими і правоохоронними органами, змін до законодавства, в яких безкоштовно взяли участь 450 підприємців міста;
— підготовка 20 випусків телепередачі «Діло» для підприємців на телеканалі «Z» з питань щодо сучасних тенденцій ведення бізнесу, висвітлення нагальних проблем розвитку підприємництва та популяризації кращих місцевих підприємств та підприємців;
— проведення 3-х семінарів-тренінгів для учасників конкурсу бізнес-проектів в рамках розвитку молодіжного підприємництва, підготовка молоддю 20 бізнес-проектів, публічний їх захист та нагородження 3-х переможців конкурсу преміями;
— залучення до участі у міжрегіональній універсальній виставці «Малий та середній бізнес-2017. Біржа субконтрактингу та аутсорсингу» 13 учасників, більше 3 тисяч відвідувачів, сприяння місцевим виробникам товарів та послуг у посиленні коопераційних зв’язків з виробниками з інших міст України, налагодженню міжнародних контактів з представниками торгово-економічних місій посольств іноземних держав, міжнародних організацій та підприємств;
— збільшення кількості відвідувачів IT-Форуму до 3 тисяч, надання можливості безкоштовної участі в ньому 1600 викладачам, студентам, вчителям та учням загальноосвітніх навчальних закладів міста, поглиблення їх комунікації в сфері ІТ- технологій, її популяризація серед молоді, збільшення кількості ІТ – фахівців та компаній, розширення IT-інфраструктури міста;
— подання до участі у конкурсі «Кубок міста на найкращий стартап» 20 стартапів, спрямованих на розвиток інформаційних технологій, фінансово-технологічної сфери та інтернету речей, визначення з них 10 найкращих та їх публічне представлення на IT-Форумі.

Програма «Фінансова підтримка комунального підприємства
«Преса» на 2017 рік»

 

Міська цільова програма «Фінансова підтримка комунального підприємства «Преса» на 2017 рік» затверджена рішенням міської ради від 21.12.2016 № 38 (зі змінами), (надалі – Програма).
Мета Програми — забезпечення проведення розрахунків з працівниками КП «Преса» під час їх звільнення при ліквідації підприємства та відповідної сплати до цільових фондів, погашення кредиторської заборгованості шляхом фінансової підтримки з міського бюджету.
На фінансування заходів Програми в бюджеті міста на 2017 рік передбачено видатки в обсязі 2154,041 тис. грн.
Зазначені кошти освоєно у повному обсязі та спрямовано на:
— погашення заборгованості із заробітної плати перед працівниками КП «Преса» та здійснення відповідних сплат до цільових фондів – 552,986 тис. грн.;
— проведення остаточних розрахунків з надавачами товарів, послуг, матеріалів (враховуючи погашення кредиторської заборгованості) — 1249,817 тис. грн.;
— сплату нарахованих податків та зборів (за оренду земельної ділянки, податок на додану вартість за листопад – грудень 2016, штрафні санкції за невчасну сплату частки прибутку за 1 півріччя 2016 р. та пеню) – 41,780 тис. грн.;
— супроводження ліквідаційної процедури (витрати на надання правової допомоги під час розгляду судових справ, погашення судових витрат, сплату за бухгалтерські, архівні, комунальні послуги та спожиті енергоносії, послуги зв’язку тощо) – 309,458 тис. грн.
Надання фінансової допомоги дало змогу забезпечити здійснення розрахунків з працівниками комунального підприємства, сплатити нараховані відповідно до вимог законодавства податки та збори в повному обсязі. Заборгованість, яку мало підприємство перед надавачами товарів, послуг погашена повністю.

Програма проведення в м. Запоріжжі Покровського ярмарку з нагоди святкування Дня міста у 2017 році

Міська Програма проведення в м. Запоріжжі Покровського ярмарку з нагоди святкування Дня міста у 2017 році затверджена рішенням Запорізької міської ради від 21.12.2016 № 8 (зі змінами) (надалі – Програма).
Мета Програми — пропагування здобутків вітчизняних товаровиробників, забезпечення населення міста якісними, за доступними цінами продуктами харчування та непродовольчими товарами, сприяння розширенню господарських зв’язків, розвитку української культури та мистецтва.
Фінансування виконання заходів Програми здійснювалося за рахунок коштів загального фонду бюджету міста. Головними розпорядниками бюджетних коштів були департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради та департамент інфраструктури та благоустрою міської ради.
Обсяг коштів загального фонду бюджету міста на фінансування заходів Програми у 2017 році склав 1590,996 тис. грн., в тому числі по департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради – 654,301 тис. грн. і 936,695 тис. грн. по департаменту інфраструктури та благоустрою міської ради.
На виконання Програми департаментом надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради витрачено 654,301 тис. грн., або 100% планових показників.
Видатки спрямовано на:
— забезпечення паливом іногородніх учасників ярмарку 430,999 тис. грн.;
— забезпечення проживання в готелях іногородніх учасників напередодні проведення ярмарку — 39,852 тис. грн.;
— виготовлення перепусток для забезпечення безперешкодного в’їзду учасників ярмарку на Прибережну магістраль напередодні та в день проведення ярмарку — 0,450 тис. грн.;
— безкоштовне частування мешканців та гостей міста стравами української кухні (голубцями, пампушками та козацьким кулішем) — 183,000 тис. грн.
Результатом виконання департаментом надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва міської ради Програми є:
— участь у ярмарку понад 2 тисяч суб’єктів господарювання: виробників сільськогосподарської продукції, майстрів народних промислів, підприємців міста, Запорізької області та інших регіонів України, налагодження між ними нових довгострокових культурних та економічних контактів;
— відвідування ярмарку близько 100 тисячами мешканців та гостей міста;
— залучення мешканців міста різних вікових та соціальних категорій до відродження народних традицій, їх розвитку та формування інтересу до історичного минулого Запорізького краю;
— збільшення товарообігу ярмарку до 8,018 млн. грн., (з яких 3,089 млн. грн. – товарообіг сільгоспвиробників з усіх районів Запорізької області), що в 1,35 рази більше в порівнянні з минулим роком;
— забезпечення мешканців міста сільськогосподарською продукцією за цінами в середньому на 15-20% нижчими ніж на ринках міста;
— забезпечення паливом, а саме бензином А-92 та дизельним паливом 159 учасників ярмарку – представників районів та міст Запорізької області;
— виготовлення 4024 порцій страв української кухні (голубців з пампушками) та занесення відомостей про їх приготування до Національного Реєстру рекордів України як національного рекорду; безкоштовне пригощання відвідувачів ярмарку стравами української кухні;
— виготовлення 720 порцій козацького кулішу для безкоштовного пригощання відвідувачів Всеукраїнського турніру боїв «лава на лаву» на кубок князя Святослава Хороброго за рецептом переможця міського конкурсу на кращий рецепт кулішу;
— виготовлення 4,6 тисяч штук перепусток для в’їзду автотранспорту учасників та підприємств і організацій, що забезпечують підготовку його проведення, на територію ярмарку;
— надання 221 місця для проживання в готелях іногороднім учасникам напередодні проведення ярмарку.
На виконання вищезазначеної програми по департаменту інфраструктури та благоустрою міської ради було освоєно кошти з бюджету міста в розмірі 890,297 тис. грн. або 95% від планових показників, у тому числі на:
— монтаж, демонтаж проводу та електротехнічного обладнання з підключенням 110 учасників ярмарки до мереж електроживлення на суму 202,503 тис. грн.;
— виготовлення 7 об`ємних металоконструкцій для тематичних квіткових композицій, використано 12 484 одиниць квітів для декорування та висадки на загальну суму 498,316 тис. грн.;
— забезпечення підготовки та прибирання території до та після проведення Покровського ярмарку, в тому числі підмітання та миття лоткової частини вулиць на площі 128 640 кв. м., очистка газонів, клумб, берегів озера від сміття площею 218 388 кв. м., (з експлуатацією автотранспорту для прибирання) оренда, доставка та установка 50 контейнерів ємністю 1,1 куб. м., вивезення та захоронення твердих побутових відходів – 302,5 куб. м., на суму 189,478 тис. грн.

Директор департаменту
надання адміністративних послуг
та розвитку підприємництва
Запорізької міської ради                                                                                                                                                                                                                                            В.П.Жуков